۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۱۰

به مناسبت روز زمین پاک؛

آزمایشگاه دانشمندان کوچک در بجنورد برپا می‌شود

آزمایشگاه دانشمندان کوچک در بجنورد برپا می‌شود

بجنورد - سرپرست شهرداری بجنورد گفت: به مناسبت روز زمین پاک آزمایشگاه دانشمندان کوچک مختص کودکان در محل فرهنگسرای شهرداری بجنورد برگزار می‌شود.

عباس نقیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرداری بجنورد به مناسبت روز زمین پاک برنامه‌های متنوعی به ویژه برای کودکان در نظر گرفته است.

وی برپایی مسابقه نقاشی برای کودکان بجنوردی با موضوع روز زمین پاک را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این مسابقه بین کودکان مهدکودک و پیش دبستانی در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

نقیب اظهار کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مناسبت‌های مختلف فرهنگی تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی برای افراد به ویژه کودکان دارد.

وی افزود: آموزش و تفهیم مفاهیم پایه در تمامی موضوعات به خصو ص در بخش‌های مرتبط با محیط زیست که تبدیل به نوعی بحران و چالش در زندگی شهری شده نیازمند فرهنگ سازی و سرمایه گذاری برروی نونهالان و کودکان است.

نقیب گفت: در برگزاری مسابقه نقاشی محور قضاوت نقاشی‌ها متناسب با رشد ذهنی کودکان براساس برداشت انتزاعی از موضوع زمین پاک و حفظ محیط زیست در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری بجنورد افزود: همچنین در این روز آزمایشگاه دانشمندان کوچک مختص کودکان بجنوردی در فرهنگسرای شهرداری بجنورد برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این برنامه نیز کودکان با مفاهیم ساده و کاربردی علم فیزیک و قوانین شیمی آشنا می‌شوند.

کد خبر 3610959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha